torstai 22. marraskuuta 2012

koulua, treenejä, koulua, treenejä..





Otsikosta huomaattekin, että on ollu aika kiireistä tällä viikolla... 
Maanantaina, pääsin onneks jo yheltä toista ! tulin kotiin ja lähettiin äitin kans ostamaan mulle uutta puhelinta. Sain siis samsung galaxy acen, niiku tosta yhestä kuvasta näkyy, ja tota se on kans vähä niiku joululahja, mut se nyt tuli vaa etukäteen :-) ja illalla oli sit treenit. Tiistaina pääsin yheltä, ja koulujuttujen kanssa meni sitte parisen tuntia ainakin .. ja illalla tietty treeneihin. Keskiviikkona oli kolmeen ja empä mä mitään ihmeellistä tehnyt, treenit oli illalla :d  

Ja niille, jotka ei tienny, niin harrastan siis kilpauintia, ja mulla on treenit joka päivä, paitsi sunnuntaina, mutta sillon sunnuntaina mulla on sitte tanssi harkat :D joo en tiiä kiinnostiko mut kuitenki :d

Viikonloppuna en ehi kirjottamaan, koska oon kisoissa koko viikonlopun. Huomenna mulla on myös koulujen väliset uimakisat :>

Eipä mulla nyt muuta, moikka !



2 kommenttia:

  1. Apua, mä tuun meijän luokalta sinne kisoihin xdd Empä taida siellä pärjätä.....

    petruskakirjoittelee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mulla on sama puhelin,paskoin sen tänää näyttö halki et kiva,laita heti siihe suojakalvo!!

    VastaaPoista